ورود یا ثبت نام
0
0
 تومان
برخی از سوالاتی که مشتریان یا کاربران عزیز ممکن است با آن مواجه شوند

ثبت و پیگیری سفارش
1. آیا برای خرید از شاپ صد، حتماً باید در سایت عضو باشم؟
بلی، شاپ صد برای اعضای خود امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته است که عبارتند از :
  • امکان ارسال خبرنامه و اطلاعیه های سایت
  • اطلاع بودن و بهره مندی از تخفیفات ویژه
  • پیگیری و کنترل سفارشات
2. آیا در تمام ساعات شبانه روز‌‌ می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته‌‌ می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.
3. اگر به دلیل قطعی برق یا اینترنت نتوانم سفارشم را تکمیل کنم، امکان برگشت لیست سفارش وجود دارد؟
بلی، بعد از رفع مشکل پیش آمده، با ورود مجدد به پنل کاربری خود‌‌ می‌توانید لیست انتخاب شده را در قسمت سمت راست مشاهده نمایید و نسبت به تکمیل و نهایی کردن سفارش خود اقدام فرمایید. این لیست تا نهایی شدن سفارش در پنل شما باقی خواهد ماند.

چگونگی ارسال سفارشات
1. به چه روشی سفارش من ارسال‌‌ می‌شود؟
در سرتاسر کشور، سفارش‌ها از طریق شرکت پست ارسال‌‌ می‌شوند.
2. هزینه ارسال سفارش به چه صورت محاسبه و اخذ‌‌ می‌شود؟
هزینه ارسال مطابق قیمتهای مصوب اداره پست و بر حسب وزن مرسوله محاسبه و در فاکتور نهایی لحاظ‌‌ می‌گردد.
3. آیا‌‌ می‌توانم سفارشم را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
خیر، در ارسالهای پستی امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد.
4. پس از ثبت سفارش، چقدر طول‌‌ می‌کشد که به دستم برسد؟
سفارشاتی که در شهر تبریز انجام‌‌ می‌شود، در همان روز نیز قابل ارسال‌‌ می‌باشد. زمان ارسال به دیگر شهرهای کشور معمولاً 48 تا 72 ساعت‌‌ می‌باشد.

نحوه پرداخت
1. مبلغ سفارشم را چگونه‌‌ می‌توانم پرداخت کنم؟
شما به صورت اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت، روش پرداخت خود را انتخاب کنید.
همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت شاپ صد، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
2. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
3. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت شاپ صد امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از شاپ صد که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود

نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید
1- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
2- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
3- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

خدمات پس از فروش
1. اگر کالایی که خریداری کرده ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه کار باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (طی تماس تلفنی یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان شاپ صد در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری‌‌ می‌نمایند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

09393246055
info@shop100.ir
ارتباط با شاپ ۱۰۰

دفتر مرکزی : تبریز - چایکنار - خیابان کفاش پور - کوی میرشکاری - پ 22 - ط اول - واحد شرقی
تلفن تماس : 0843 3658 041
 
🛒 لباس زنانه شاپ ۱۰۰ 🛒
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی لباس زنانه شاپ ۱۰۰‌‌ می‌باشد
تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
فروشگاه شاپ ۱۰۰09393246055تبریز - خیابان کفاش پور - پلاک 22 - سیفیshop100.irshop100.ir - ساخح100.هق - صصص.ساخح100.هق