ورود یا ثبت نام
0
0
 تومان
حمل، تحویل و یا برگشت کالا


اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
 -وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش شاپ ۱۰۰ از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
 -اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها‌‌ نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا درج شده در وب سایت است. 
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.


درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
 
از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

- با شماره تلفن 04133105290 واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
 
- یا به info@shop100.ir با ذکر شماره سفارش، ایمیل بزنید.
 
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

04133105290
info@shop100.ir
ارتباط با شاپ ۱۰۰

دفتر مرکزی : تبریز - شهرک صنعتی سردار شهید سلیمانی - بالاتر از فلکه سوم - خیابان 70 متری اصلی قطعه 22351118
تلفن تماس : 04133105290
 
🛒 لباس زنانه سایز بزرگ شاپ ۱۰۰ 🛒
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی لباس زنانه سایز بزرگ شاپ ۱۰۰‌‌ می‌باشد
تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
برای دانلود و نصب برنامه اندروید شاپ 100
اینجا را کلیک نمائید
Administratorفروشگاه شاپ ۱۰۰04133105290تبریز - خ آزادی - پشت ساختمان سنگی - 10 متری محمدیه - پلاک 18/1 - دفتر پیشخوان خدمات دولت 72101597 (MB)shop100.irshop100.ir - ساخح100.هق - صصص.ساخح100.هق