شرایط برگشت کالا
در صورت وجود مغایرت (رنگ یا سایز) با کد انتخابی شما طبق فاکتور، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، ( با ذکر شماره فاکتور ) به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود .
توجه داشته باشید که عکس محصولات فقط جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد؛ ( رنگ لباس واقعی کمی باکار عکاسی شده به خاطر شرایط نور پردازی در آتلیه و همچنین نسبت به قدرت نمایش هر یک ازمانیتورها متفاوت خواهد بود ) ملاک وجود مغایرت، مشخصات درج شده در وب سایت shop100.ir می باشد.
در مواردی که بسته بندی کالا به صورت مخدوش شده به دست مشتری میرسد، مسئولیت کم و کاستی اجناس یا شکسته شدن آنها بر عهده شرکت پست میباشد، و شرکت شاپ 100 هیچگونه مسئولیتی در قبال بسته های مخدوش ندارد.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهیم ؟
پیام خود را فقط از طریق صفحه تلگرام [ shop100support ] منتقل کنید، تا مستند گردد.
پیامهای شما در فاصله ساعات 10 صبح تا 5 بعد از ظهر بررسی و نتیجه متعاقباً به اطلاع شما خواهد رسید.
باتشکر گروه شاپ 100
راهنمای خرید خدمات و شرایط استفاده
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
ارتباط با شاپ ۱۰۰
دفتر مرکزی : تبریز - شهرک صنعتی سردار قاسم سلیمانی (شهرک فناوری تبریز 4) ، فلکه اول سمت راست ، قطعه 22300203 - طبقه بالای همکف
تلفن تماس : 04133122718
کلیهی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی لباس زنانه سایز بزرگ شاپ ۱۰۰ میباشد
تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
برای دانلود و نصب اپلیکیشن اندروید شاپ 100
اینجا را کلیک نمائید
Administratorفروشگاه شاپ ۱۰۰04133105290تبریز - خ ملت (تاکسیرانی) - روبروی اداره مالیات - خ ولیعصر - خ 15 خرداد - دفتر پیشخوان خدمات دولت 72101597 (MB)shop100.irshop100.ir - ساخح100.هق - صصص.ساخح100.هق