ورود یا ثبت نام
0
0
 تومان
قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات شاپ ۱۰۰
 
قوانین عمومی
کلیه اصول و رویه‏‌های شاپ صد منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است .
و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های شاپ صد تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی‌‌ می‌شود .
 عضویت در وب‏‌سایت شاپ صد و استفاده از پروفایل شخصی، استفاده از طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای شاپ صد، و سایر خدمات ارائه شده توسط شاپ صد؛ به معنای آگاهی و پذیرش شرایط و قوانین شاپ صد میباشد.
همچنین ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین شاپ صد از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین حال حاضر، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی می‏ گردد .

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات شاپ صد اقدام کند.
همچنین از آنجا که شاپ صد یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.
 
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات شاپ صد استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت می‏‌کنید و یا به شاپ صد ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که شاپ صد به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد شاپ صد برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

مالکیت محتوا
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات شاپ صد، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل کپی و دانلود، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط شاپ صد
جزء اموال شاپ صد محسوب می‏‌شوند و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار شاپ صد است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای شاپ صد محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط شاپ صد و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار شاپ صد است و هر گونه استفاده بدون اطلاع شاپ صد پیگرد قانونی دارد.
کاربران مجاز به بهره‌‏برداری از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت شاپ صد و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری غیر و هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای شاپ صد محفوظ است.
در صورت صدور مجوز استفاده از هر یک از خدمات شاپ صد، کاربران، مسئول محافظت ازتمامی  اطلاعات، و حساب کاربری و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود آنها انجام می‏‌پذیرد به عهده خودشان است.

قوانین اختصاصی 

 پردازش و ارسال سفارش
روز کاری از روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. شاپ صد به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت شاپ صد به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و در پیش فاکتور، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.

شرایط اتمام کالا
 در صورتی که موجودی محصولی در شاپ صد به پایان برسد، حتی پس از اقدام به سفارش‌‏گذاری، حق بلا اثر کردن آن سفارش برای شاپ صد محفوظ است . مشتری فقط می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند . در غیر این صورت وجه پرداختی به اعتبار پنل مشتری باز گردانده میشود.
شاپ صد مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند. بدیهی است کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال خواهند شد.

شرایط وجود اختلاف قیمت
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش گذاری کالاهای موجود در سایت شاپ صد، حق بلا اثر نمودن سفارش مشتری، برای شاپ صد محفوظ است. ملاک قیمت، مبلغی است که در سایت فروشگاه شاپ صد نمایش داده میشود. مشتری با ورود به سایت شاپ صد می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

شرایط ثبت کالا
کاربران باید هنگام سفارش کالا، اطلاعات را صحیح و بادقت کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. و مسئولیت این امر کاملا بر عهده کاربر میباشد. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند .
 با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد.
 تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
-  در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند.  بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران شماره فاکتور سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که شاپ صد هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
 
گزینه رزرو بسته برای چیست و به چه معنایی است؟
در اپلیکیشن شاپ 100 یا نرم افزار تحت وب آن، بعد از صدور فاکتور؛  فاکتور در مرحله بررسی قرار میگیرد که فرصتی است برای ویرایش و اصلاح فاکتور.
در مرحله بررسی میتوانید با دوبل کلیک کردن بر روی آدرس، آنرا ویرایش کنید همچنین میتوانید با دوبل کلیک کردن روی سایز، سایز لباس را تغییر دهید.
اگر برای بسته مشکلی بوجود آید، که لازم باشد بسته فعلا ارسال نشود در پایین فاکتور بر روی گزینه در حال بررسی دوبل کلیک کنید؛ منویی برایتان باز میشود که از آن میتوانید بسته را رزرو کنید. این بدان معنا است که بسته شما ارسال نخواهد شد تا مشکل بسته شما رفع گردد.
بدیهی است که بعد از رفع مشکل باید بسته را مجدداً به حالت ارسال باز گردانید.
اگر بسته از مرحله بررسی وارد مرحله بسته بندی گردد به این معنی است که اطلاعات فاکتور صحیح میباشد و جهت بسته بندی و ارسال به پست روانه شده است.
حالت رزرو بسته یک آپشن کمکی برای راحتتر شدن عملکرد شما در تقابل با مشتریان و شرکت شاپ 100 و رفع مشکلات فی مابین میباشد.
توجه داشته باشید مهلت رزرو بسته، یک هفته میباشد. و باید در طول یک هفته تکلیف بسته مشخص گردد. اصلاحیه در فاکتور رزرو شده بعد از گذشت یک هفته مشمول کسر هزینه های تحمیل شده به شرکت خواهد شد. همچنین فاکتور رزرو شده بعد از یک هفته به هیچ عنوان ابطال نخواهد داشت.
 
خسارت در هنگام حمل و نقل
شاپ ۱۰۰ همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شاپ ۱۰۰ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش شاپ ۱۰۰ ارسال شود.
[shop100support]کانال ارتباطی تلگرامی شاپ 100 

سیاست قیمت گذاری
قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در شاپ ۱۰۰ قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
در صورتی که کالایی حتی پس از ثبت سفارش، توسط مشتری، شامل تغییر قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال خواهد شد. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند .
هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا ؛ بسته به شرایط سفارش، ممکن است جداگانه محاسبه و اخذ شود.
 
طرح تشویقی شگفت انگیز
طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه درج می‏‌شود که این کالاها تنها برای ساعت‏‌هایی امکان سفارش گذاری دارند. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، شاپ ۱۰۰ تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی، هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود.

نمایندگی
شاپ ۱۰۰ در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی شاپ ۱۰۰ اطلاع دهید.
 
صفحه تلگرامی shop100support ]  [تنها راه ارتباطی و تبادل و ثبت نظر میباشد.
 
با تشکر گروه شاپ 100                           

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

ارتباط با شاپ ۱۰۰

دفتر مرکزی : تبریز - شهرک صنعتی سردار قاسم سلیمانی (شهرک فناوری تبریز 4) ، فلکه اول سمت راست ، قطعه 22300203 - طبقه بالای همکف

تلفن تماس : 04133122718
 
🛒 لباس زنانه سایز بزرگ شاپ ۱۰۰ 🛒
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی لباس زنانه سایز بزرگ شاپ ۱۰۰‌‌ می‌باشد
تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
برای دانلود و نصب اپلیکیشن اندروید شاپ 100
اینجا را کلیک نمائید
Administratorفروشگاه شاپ ۱۰۰04133105290تبریز - خ آزادی - پشت ساختمان سنگی - 10 متری محمدیه - پلاک 18/1 - دفتر پیشخوان خدمات دولت 72101597 (MB)shop100.irshop100.ir - ساخح100.هق - صصص.ساخح100.هق